Ajattelin nyt avata tälläisen blogin, missä pohdin tätä meidän vauvaunelmaa ja ehkä vähän muutakin. Saas nyt nähdä kuinka paljon tänne tulee sitten kirjoiteltua, aika sen näyttää.

Elikkäs,
Pillerit olen jättänyt pois 03/08 eikä menkkoja ole sen jälkeen kuulunut. Kohta olen siis ollut ilman menkkoja puoli vuotta?!? Voi luoja miten aika rientää... Olen ollut niin saamaton, että en ole jaksanut ottaa asiasta ressiä. Nyt kuitenkin vauvakuume nostaa taas päätään, joten jotain asialle haluaisin tehdä.

Sen verran olen saanut otettua itteäni niskasta kiinni  ja olen soittanut eräällä vyöhyketerapeutille joka hiukan yrittäisi avittaa minua. Ajan hälle sain ensi viikonlopulle. Paljon olen kuullut ja lukenut hyvää, kuinka vyöhyketerapiassa menkat ovat saatu tulemaan normaalista. Ite haluan kokeilla ensin luonnon keinoja ja sitten vasta siirtyä järeämpiin aseisiin. Toivon nyt yli kaiken, että edes yhdet menkast tulisivat muutaman hoitokerran jälkeen, jotta tietäisin edes kroppani jotenkin toimivan.

Tänään mietin, että pitäisikö sitä soittaa jo yksityiselle ja varata aika reippaan kuukauden päähän gynetarkastukseen ja jutella jo alustavasti asiasta. Kuulemma yksityiselle saattaa olla kuukauden jonot, joten olisi hyvä pedata paikkaa jo nyt. Toisaalta, jos tämä vyöhyketrapia sattuisi auttamaan niin mihin sitä gyneä tarvisin.Toisaalta taas, pitäisikö pihini ihmisenä mennä käymään tk:n puolella ja sieltä pyytää ottamaan ensiksi papa ja jutella asiasta siellä, jospa sieltä saisi esim. Terot avuksi. Tk:n en sen takia mieluusti menisi, että siellä minulla on utelias kaveri töissä, joka taas saattaisi kurkkia papereitani, vaikka niin ei saisi tehdä. Ääh, kuinka vaikeaa. No, pääasia on, että tämä vyöhyketerapia homma on laitettu alulle. Aika sinne on siis viikonpäästä la.