Tänään on ollut oikein mukava päivä. Tänään olen saanut suhteellisen paljon aikaiseksi. Olen noussut hyvissä ajoin koiran kanssa lenkille, tein pizzaa aivan alusta loppuu, olen ollut naapurin ja meidän koiran kanssa leikkikentällä ja pessyt saunan. Miten ihana tunne.

Tänään siinä touhutessani mietin, että mitä keskiviikon gyne käynti tuokaan mukanaan. Toiveikkaana ajattelen, että saisin Terot sieltä joilla homma saataisiin ihan aikuisten oikeesti käyntiin. Väläyttelin mielessäni myös sellaista ajatusta, että gyne sanookin, että: "ohhhoh, onneksi olkoon, olet raskaana". Heh heh, taitaa olla pahemman luokan toiveajattelua. Tulipa myös mieleeni, että kuinka nopeasti tuo aika kuluukaan, siitä on jo kohta 8 kk, kun aloitimme TJOTtailun.. Ajatella, miten moni onkaan kerennyt jo tässä vaiheessa pettymään, kun täti kuukausi toisensa jälkeen kurvaaa paikalle.. Mitenkäs on minun laita? Olen pettynyt tasan kerran ja sehän on siitä, kun se hemmetin täti ei kurvaa ollenkaan paikalle..