Ei hitto mitä ajatuksia se pää käy yöllä läpi. Jotenkin näköjään alitajunnassa jännitän huomista gynekäyntiä. Näin nimittäin viime yönä unta siitä. Gyne oli mies (niin kuin huomennakin), joka piti vastaanottoa 200km päässä meidän kotikaupungista. Se päätti ottaa saman tien vastaan minut sekä miekkoseni. Hän tutki mieheni, kokeili käsin paikat ja sanoi, että siittiöistä ei tällä miehellä ole pulaa =D Kun mun vuoro tuli, juoksin nopeasti vessaan pissalle, koska jännitin niin paljon.. Hän oli väläytellyt minulle jotakin kuukautiskierrostani, mutta en tällä hetkellä muista mitä. Suhteellisen toiveikais hän oli meidän suhteen (nyt kun tämän sanon ääneen niin uni ei toteudukkaan, nojoo, heh heh) En tarkemmin enää muista miten tuo mun osuus siinä sitten loppuje  lopuksi meni, mutta oli kyllä aikamoista aamulla herätä jotenkin outoon tunteeseen...

Unista muutenkin, että oon tässä viimeaikoina nähny unia enemmänkin. Pari yötä taaksepäin näin, että eräs tuntemani ihminen sairastui johonkin sisäelinsyöpään.. Ja tämäkin tuli ihan siitä, että edellisenä iltana kaverini kertoi, että joku hänen nuori tuttu oli kuollut juuri ko. alueen syöpään.. Muitakin painajaisia olen nähnyt lähiaikoina.Välillä nuo unet on niiiiiiin inhottavia.