Huomenna huitaisen viimesen terolutin nassuun ja sitten vain odotellaan tuottaako se mitään tulosta ;) Ehkä jo sunnuntaina tai viimeistään ensi viikolla tiedetään kuinka käy. Vähän jo alkaa jännittään. Alavatsaa, ehkä, hiukan vihloo mnekkamaisesti, mutta on sitä tässä kuukausien varrella vihlonu ennenkin eikä se mitään oo tarkottanu.. Eipä muuten oo vielä tulla aikaa verikokeisiinkaan. Toivon mukaan se kierto käynnistyis niin pääsisin sinne verikokeisiin mahdollisimman pian.

Oon sitäkin vaihtoehtoa mielessäni pyöritelly, että olisko se mahdollista olla jo nyt raskaana? Oon tullu siihen tulokseen, että mun kohdalla se tuskin on mitenkään mahdollista, mutta eräälle nettitutulle kävi niin, että heti ekoista teroista tärppäs (sillä just sama tilanne ku mulla), mut nyt en oo varma, että kävikö niin, että se ei kerenny alottaa toista kierrosta, ääh, täytyypi tarkistaa.

Asiasta seinään... Määhän valmistun nyt jouluna, työpaikka on onnellisesti tiedossa, mutta eri paikkakunnalla kuin missä itse asun. Ei sekään haittaa, koska se on tuossa vieressä 40 km päässä, mutta... Nyt mulle on tullut omalta paikkakunnalta jo kaksi työtarjousta. Toinen oli iltatöitä, joita en todellakaan halua, mutta ne saattais hyvä maineisessa paikassa poikia lisää hommia. Ko. paikkaan haluaisinkin ehkä joskus töihin. Sitten toinen paikka alkais kahden viikon sisälle ja olis vuoden loppuun, sairaslomasijaisuus. Tässä kuitenkin ko. henkilö on ollu pois jo ties kuinka kauan, joten työ saattaisi jatkua vaikka miten pitkään. Työ ei ehkä olisi niin mukavaa ja antoisaa mitä se tällä hetkellä lupaamassani paikassa on, mutta kun se olisi noin 3km päässä kotoani... ARGHHHH!! Mää arvasin, että joudun tälläiseeen "patti tilanteeseen"... Toivon mukaan ne saa hommattua siihen jonkun muun, että mun ei tarvis alkaa pähkäillä mitä teen..