Elikkäs tänään aamulla soitin sinne napolle ja kysyin, että otetaanko verikokeet KP 21. Ja kyllähän ne otetaan, mutta mun puhelimessa ollut hoitaja laski KP:t väärin. Mun menkat alko siis tiistaina 11.11 ja se anto mulle 2.12 päivän, jolloin tulla verikokeisiin ja silloin pitäisi olla KP 21, mutta mun mielestä se on silloin jo KP 22. Hän laski tuosta yhdennestätoista päivästä 21 päivää eteenpäin (kalenterista) eli seuraava tiistai on KP 7, siitä seuraava tiistai KP 14 ja siitä seuraava tiistai KP 21 ja näin tulee tuo 2.joulukuuta päiväksi, mutta jos sen laskee niin, että eka vuotopäivä eli se tiistai on KP1 niin seuraavan viikon tiistai on kyllä jo KP 8, äääh, vaikee selittää, ymmärsikö joku? Kumpi nyt on oikeessa? No saan sen selville ens viikon tiistaina, meinaan sen silloin tarkistaa, jos vaan muistan.

Elikkäs ekat verikokeet onkin mulla jo ensi viikon tiistaina. Seuraavat on silloin KP 21 eli 1. tai 2.12 ja tän mun gynen vastaanotto on silloin 18.12, jossa saan tietää mm. verikokeitten tulokset eli kaikki jutut kerkee selvitä ennen uutta vuotta :) *sormet ja varpaat ristissä ettei mikään mee vikaan* Jotenkin mukava sitten aloittaa uusi vuosi ihan uusilla kujeilla. Ja määkö muka elän tulevaisuudessa? ;o)