Olen tässä miettiny, että voiko olla mahdollista, että raskausoireet alkoivat jo muutama päivä oviksen jälkeen? Oviksen bongasin tiistaina ja perjantaina jouduin olla pois töistä, koska mulla oli tosi huono olo ja vatsakin sekaisin (epäilen kyllä jonkun asteista vatsatautia) Tätä huonoa oloa kesti noin 5 päivää, vatsa oli sekaisin 3 päivää ja aina vain aamuisin. Tuolloin perjantaina menin illalla 22 nukkumaan, joka on ihan epätavallista minulle. Siitä tähän päivään asti olen mennyt joka ilta nukkumaan viimeistään klo 22.. Enteiliköhän tuo "vatsatauti" jotakin vai oliko vain sattumaa?

 

Nyt olen pähkäillyt myös toista asiaa. Miten ja milloin kerron tästä pomolleni. Tarkoitukseni olisi pitää tämä asia salassa mahdollisimman pitkään, koska muuten pomo tulee tekemään mun loppu työajasta ihan yhtän hel*ettiä. Se tulee vitt*ilemaan, keksimään ihan ihme sääntöjä jne. mulle ja kaikki ihan vain sen vuoksi, että olen raskaana. Olenkin miettinyt, että jos tuo homma karkaa aivan käsistä, sanon itseni irti ja yritän tehdä pari kuukautta sitten jotain muuta hommaa. Muistaako/tietääkö joku, milloin viimeistään pitää pomolle asiasta kertoa? Olen myös miettinyt, että kerronko asiasta hänelle ihan henkilökohtaisesti ilman muiden läsnäoloa vai pitäiskö ottaa työkaverit siihen viereen mukaan, ihan vain sen vuoksi, että he voivat todistaa, jos tämä ämmä alkaa haukkumaan tai muuta vastaavaa.