Nyt olisi tasan 2 viikkoa siihen, että uusi ja toivottavasti viimeinen hcg, tähän asiaan liittyen, otettaisiin. Kovasti olen pähkäillyt asiaa, että eikö sitä voitaisiin hieman aikaistaa, kerta viimeksi arvo oli suht matala. Olen pähkäillyt ja pähkäillyt, että ottaisiko ne minua jo maanantaina 1.6, vaikka lähetteessä lukee torstai 4.6? Ja minäkö hätänen? Ajattelin, että saisin sitten ma aloittaa terot kierron käynnistämiseen ja siitä ei menisikö reipas 2 viikkoa niin saisin aloittaa clomit.

 

Toisaalta, olen miettinyt, että mitä jos alottaisin terot nyt heti, ihan tuosta noin vaan. Kierto pärähtäisi käyntiin jo parin viikon päästä, jolloin saisin aloittaa clomit vieläkin nopeammin. Mutta tuohon viimeiseen temppuun en taida uskaltaa, ehkä se maltti on valttia. Olen myös ajatellut, että soittaisin huomenna naistenpolille ja kysyisin hoitajilta, että voisinko mennä verikokeisiin jo ma, koska se olisi minun vapaapäivä ja verikoe olisi (mukamasta) helpompi järjestää sille päivälle. Ehkä otan pienen puhelun huomenna..

 

Tänään kp 17 eikä mitään oireita mihinkään suuntaan, siis oviksen suuntaan. En toki tiedä miltä mun kropassa luomu oviksen kuuluisi tuntua, mutta enpä usko, että se ovis yllättäisi tai olisi yllättänyt.

 

Voi tsiisus, että mua pisti eilen ketuttamaan.. Eilen tuli lasku, taas kerran, naisten polilta.. Nyt laskussa oli tyhjennyksen jälkeinen ultra ja tuosta viikko sitten tuli lasku np-ultrasta.. Pikkusen alko ketuttaan, että ihan "turhastahan" sitä maksaa yhteensä 50€. Ei sen puolen, onneksi on tälläisiin mahdollisuus, ties miten pitkään olisi mennyt, että asia olisi selvinnyt, jos tuota ultraa ei olisi ollut. Harmittaa vain maksaa, kun ei päästykkään katselemaan meidän omaa vauvaa..