.. Täällä jännitys kasvaa päivä päivältä enemmän. Tänään ja eilen ollu ihan sellanen tunne, että ei meille voi käydä niin hyvin, että nyt onnistais. Jotenkin on ollu sellanen tyhjä olo. Oireetkin, tai siis mahan nippailut/viiltelytkin ovat loppuneet. Toivottavasti ne olis ollu sitä kiinnittymiskipua. Lämpöjä oon mittaillu sillon tällöin ja ne on näyttäny 36,7-37°, mutta niiden varaan on turha mitään laskea.

Eilen mulle tuli yht'äkkiä iltapäivällä naama täyteen ihan pientä näppyä. Niitä näppyjä ei näkynyt, mutta sormilla ne pysty tuntemaan. Niitä on ihan vieri viereen, ihan kuin olis jotain hiekkapaperia.. =/ Varmaan ressistä johtuu...

 

Tänään juttelin netissä yhden tytön kanssa (joka on raskaana), jolla raskaus on alkanu samoilla lääkkeillä mitä mulla. Se kyseli miten piinapäivät on menny jne.. Sitte se vain sano, että on käyny "vakliin" mun oireita yhellä keskustelupalstalla :D Ja se sano, että sillä oli ollu elohiiri myös silmässä pari päivää ennen plussaa. No uskon, että sattumaahan tuo oli, mutta sitten yks toinen asia, mikä sai mun sydämen löymään tuhatta ja sataa oli se, kun kerroin, että mun naamaan on tullu näitä näppyjä, niin se sano, että "ai sellasta hiekkapaperin tuntuista, joo, ne on varmasti hormooninäppyjä"? Hänelläkin oli tullu sellaisia kans ennen sitä plustestiä.

Tottakai toiveet pomppas katosta läpi, mut sitte laskeuduin maan pinnalle. Nyt ei saa yhtään hötkyillä tämän asian kanssa. Tämä tyttö kehoitti testaamaan maanantaina, mutta itse olen sitä mieltä, että ehkä aikaisintaan keskiviikkona, jolloin pp 14. Pelkään niin sitä negaa... Olishan mulla 3 kappaletta jotain herkkiä r-testejä (mitkä tuli tilattujen ovistikkujen kanssa), että voishan niillä kokeilla.. Mut en usko, että rohkeus riittää. Toisaalta olis kiva tietää, että onko sinne kukaan edes yrittänyt kiinnittyä eli kemiallinenkin raskaus olis kiva tietää. *Pähkäilee pähkäilee*

 

Tänään siis pp 9