Voi elämä, että ihmisen pää voi muuttua raskauden myötä hajamieliseksi ja unohtelevaiseksi. Miten tää edes on mahdollista? Välillä oikein säikähdän omia "mokailuita". Onneksi olen kuullut, että tää kuuluu asiaan. Unohtelen milloin mitäkin ja minnekin. Mulla jää leipäpussit auki -> leivät kuivuu, maito-/mehupurkit jää pöydälle lämpiämään, hellan levyt jää päälle, unohtelen asioita mitä piti seuraavaksi tehdä tai mitä olen jo aikaisemmin päivällä tehnyt jne... Tänään viimeksi huomasin uunin sammuttaessa, että miten tuossa palaa vielä valo, vaikka uuni on sammutettu. Asiahan selvisi sillä, että olin unohtanut yhden levyistä päälle n. puoleksi tunniksi ja vielä neloselle. Paistinpannun kahva oli jäänyt kuuman levyn yläpuolelle, josta sitten nappasin fiksusti kiinni ja poltin sormeni =/ Miekkos paralla menee jo pikkuhiljaa hermot, kun se saa kulkea perässä siivoamassa ja korjailemassa mun töppäilyitä :D Kauankohan tätä olotilaa kestää?

Lumituuli & Hippu 9+1 (aatelkaa, kohta paukkuu jo kaksinumeroiset luvut)