Huh huh!! Nimi on nyt päätetty, mutta...... Tyllerölle ollaan nimeä pähkäilty nyt syntymästä asti. Tai siis nimivaihtoehtoja on ollu valmiina ja niistä on sitten karsittu ei-sopivat pois. Jäljelle jäi etunimeksi kaksi vaihtoehtoa. Olin ihan varma, että haluan niistä ehdttomasti sen toisen, kun taas miekkonen halusi juuri sen toisen ja dilemma oli valmis. Nyt kun miekkonenkin halusi saman kuin minä, niin en enää ollutkaan varma olisiko se hyvä. Päädyimme kuitenkin yhteistuumin tähän minun vaihtoehtooni ja nyt mietin pääni puhki onko se sittenkään se, vaikka tyllerö kyllä ihan siltä näyttää. ÄÄÄÄHHHH!! Toinen ongelma on nimen kirjoitusasu, laitetaanko nimeen yksi vai kaksi vokaalia peräkkäin. Aluksi olin ihan varma, että yksi, mutta sitten mietinkin sitä kahta. Miekkosen mielestä yksi vokaali on kirjoitusasultaan nätempi ja samaa mieltä olen nyt minäkin. Mietittiin kuitenkin sitä, että joutuuko tyttö joka paikassa sitten korjailemaan tätä nimeään tuskastumiseen asti eli "lausutaan näin, mutta kirjoitetaan näin". Kolmas ongelma on toiset nimet. Tytölle tulee siis 3 nimeä. En enää ole ollenkaan varma sopiiko nimet yhteen, vaikka jossain vaiheessa ne omasta mielestäni rimmasivat hyvin yhteen. Miekkonen on tyytyväinen nimeen, mutta nyt mää alan sitä jänistämään. Ei tässä muuten olis niin kiire tuon etunimen suhteen (ristiäiset ens su), mutta kun oon tilannu kakunkoristeen, johon tulee nimi, joten.. Lupasin koristeen tekijälle ilmoittaa nimen tänään. Nyt sen olen tehnyt ja mietin pääni puhki onko valintamme oikea? =/