Viggolino kyseli edellisen tekstin kommenttilaatikossa kuulumisia, joten tässä tulee lyhyesti :)

 

Tänne kuuluu hyvää. Tyttö kasvaa ja kehittyy ihan liian nopsaa. Ikää hällä on nyt 1v5kk ja kaikennäköisiä temppuja jo osaa. Sanavarasto kehittyy hurjaa vauhtia. On mielettömän ihanaa seurata tytön kasvua ja kehitystä, toisaalta hyvin haikeaakin. Tuntuu, että eihän meillä kohta ole sitä ihanaa pientä tyttöä vaan iso taapero, joka alkaa koko ajan pidentää napanuoraa meihin vanhempiin. Tyttö on ollut tähän asti päiväkodissa täyspäiväisesti, mutta minun töiden loputtua ollaan nyt marraskuussa siirrytty 10 tarhapäivään. Hoitopaikka on pakko pitää, koska koko ajan odotan, että joku soittaa mua töihin. 10 päivästä on helppo siirtyä sitten täyspäiväiseen hoitoon mikäli on tarvetta. Jos töitä ei ole jossain kuussa ollenkaan, niin tyttökin on sitten kotona pääsääntöisesti minun kanssa. Ainut, jos minulla on jotain asioita mitä pitää hoitaa, niin sitten vien hänet 6h hoitoon. No joo se siitä.

Kaveripiiriin on syntynyt nyt syksyllä useampi vauva. Vauvakuume nostaa aina välillä päätään. Takaraivossa myös takoo se, että raskauden alkuun saattamiseen saattaa mennä pidempikin aika, joten senkin vuoksi täytyy yritys kohta aloittaa. Tästä päästäänkin hyvänä aasin siltana mun kuukautiskiertoon :D Jota ei siis edelleenkään ole. Synnytyksen jälkeen mulla on menkat tullu tasan 2 kertaa. Näiden väli taisi olla jotain 80-90 päivää.. Viimeisimmät ja täysin luomumenkat mulla oli reipas viikko sitten. Mielenkiinnolla jään odottamaan, että kuuluuko niitä enää tänä vuonna kolmatta kertaa. Oikeastaan tuo kakkosen yrityksen aloittaminen riippuu nyt siitä, tuleeko mun "vakkari sijaistamispaikkaan" virkaa auki keväälle. Sen verran täytyy jarruttaa, että en halua olla maha pystyssä mikäli haastatteluun pääsisin..

Joka tapauksessa uudet lääkitykset aloitetaan todennäköisesti ensi vuoden alussa. Toisaalta, meidän rakennuspuuhat ovat vielä sen verran kesken, että en tiedä kuinka siitä yrittämisestä mitään tulee, kun mies on kaikki päivät/illat raksalla ;)  Jännityksellä odotan hoitojen aloittamista, sillä meillähän kävi viimeksi niin hyvä tuuri, että molemmista oviksista saatiin raskaus alulle, tosin se ensimmäinenhän meni silloin kesken. Nyt sitä toivoo, että uudella kierroksella kävisi yhtä hyvä tuuri..

 

No joo, tämmöistä tänne! :)