Tänään on siis kp 21 ja kävin jälleen verikokeissa, tällä kertaa muistaakseni otettiin progesteroni? "arvo". 18. päivä onkin sitten lääkärin vastaanotto verikokeiden vastauksista. Mukavaa, että tämä homma on päässyt nyt hyvään alkuun. Toivottavasti ne menkat tulee sieltä viikon päästä, ettei kierto oo ihan sekaisin, ellei sitten ketään ole kyydissä ;)

**Muoks. Sitä piti vielä sanoa, että kun menin labraan missä verikokeet otettiin niin mun piti heti pälyillä ympärille, että näkyykö tuttuja. En missään nimessä haluais alkaa kellekkään sleitteleen miks oon verikokeisiin menossa. Kehitinkin jo kaikenmaailman syitä valmiiks miks olin siellä. Jotenkin en halua alkaa kellekkään selittään mikä on homman nimi ja missä mennään..

Mulla oli ihana aamuherätys, koira alko oksenteleen tuossa 5 jälkeen ja onkin sitten oksennellut tasaseen tahtiin aina tähän yheksään asti =/ Toivottavasti ei oksentele koko päivää. Se on muuten joulukuun eka päivä ja ensimmäisen luukun sai avata/raaputtaa :) Joululahjoja oon jo ostellu ja reilu puolet on kasassa, aika hyvin multa =)