Ihanaa, että täältä netistä löytyy näin paljon sympaattisia/mepaattisia ihmisiä. Ihanaa, kun saa netin välityksellä paljon voimia antavia kommentteja. Kiitos teille!

Ilokseni sain myös todeta, että hiiirenkorva, se vielä yksi ja mafalda (salasanan takana) jakoivat minulle blogimaailman ihanan "palkinnon". Tämä piristi eritoten minun synkkää mieltäni.  Kiitos teille naiset!!

 

Tämän saamiseen kuuluu kertoa itsestään seitsemän asiaa ja laittaa samalla palkinto seitsemälle eteenpäin.

1. Unelmoin omakotitalosta, toivottavasti unelma toteutuu ensi vuoden aikana ;)

2. Rakastan kyhnätä kotosalla ja olla rakkaimpien lähellä

3. Haaveilen 3-4 lapsesta

4. Olen äärettömän kova haaveilemaan

5. Olen ehkä maailman huonoin ptämään kotia järjestyksessä, inhoan siivoamista

6. Rakastan kesää, aurinkoa, lämpöä

7. Olen hurahtanut maalaisromanttiseen sisustustyyliin

 

Yritän löytää 7 ihmistä, jotka tätä eivät ole vielä saaneet. Tässäpä olkaa hyvät:

Matkan varrelta

(ex-)haikaranpelätin

hysteerisen odottajan päiväkirja vol. 2

rusakon piilopesässä

iskunvaimennin

 

Melkein kaikilla taisi muilla tämä jo olla, joten tämä lähtee nyt viidelle ihanalle bloggaajalle :)

 

Ps. Tissiä kokeillaan nyt vielä hoitaa ab-kuurilla (kolmannella sellaisella)...