Olispa jo huominen ja mieluiten kello 14 päivällä --> tulokset olisivat selvillä! Huominen jänskättää kyl aika paljon. Tänään olen kerennyt sitä taas pohtimaan ja olen tullut siihen tulokseen, että eihän kaikki voi mennä näin hyvin että hcg olisi nyt nollilla. Pakkohan sieltä jotain takapakkia tähän hommaan on tulla. Olen ihan varma, että hcg on n. ~29 ja teroja en pääse vielä aloittamaan..Ehkä vähän turhaa pohtia, mut ajatuksilleen ei voi mitään. Onneksi huomenna onneksi ollaan joo viisaampia.

 

Kaksi asiaa mitkä myös ovat sekoittaneet päätäni ovat lämpöjen ihme heittely ja tämän aamuinen ripuli. Eilen illalla lämmöt olivat 36,9/36,5. Tänään aamulla 36,4.. Mikä ihme tuo yks korkea piikki oli? Ainut millon lämmöt oli noin korkeella, oli päivää ennen plussaa.

Sitten tuohon ripuliin. Viimeksihän tuo aamuripuli tuli melkein heti oviksen jälkeen.. Voisko tuo lämpö sitten viitata ovikseen? Olin jo viittä vaille etten ovistestiä tehny, mut jätin sen kumminkin tekemättä. Ovista ei oltais tänään päästy kuitenkaan hyödyntään.. eli miksi tuhlata tikkuja siihen. Mietin, että ehkä tuo lämpö sitten kertoo siitä, että hcg ei ole vielä nollilla? Ääh ja olen ilmeisesti jumittunut oravanpyörään.. Luojan kiitos tuo hcg:n tarkistus on huomenna, niin saa sen pohtimisen lopettaa.