Vi**u, S**tana , Prkl, Hel*etti... Olishan se pitänyt arvata, että ei siellä ultrassa mitään vielä näy. Mua niin vituttaa, ku piti mennä sinne näin aikaisin. Ite en olis missään nimessä näin aikasin halunnu mennä, ihan jo sen viimekertasen kokemuksen jälkeen. Ja nyt tää sama paska toistuu taas. Mua niin kiukuttaa!!

Gyne ultras, löysi kohdusta pienen pisteen, mutta hän oli sitä mieltä, että ei voi olla varma onko se alkava elämä. Piti pistettä hyvänä merkkinä, mutta sanoi, että vielä ei voi mitään varmaksi sanoa. Joten ihan tyhjä reissu oli ja tuosta paskasta sitten pitää maksaa, mua kiukuttaa niin, että itku tulee!!!

Suunnitelma on sellainen, että viikon päästä hcg-mittaukseen, jonka pitäis olla kuulemma lähellä 10 000 ja kahden viikon päästä sitten uuteen ultraan. Samalla gyne määräs mulle lugeja käytettäväksi, koska yksi keskenmeno takana.

 

Mulla on nyt niiin paska fiilis taas kerran tän homman kans, en enää jaksa uskoa, että meille sitä omaa nyyttiä suotaisiin, ehkä koskaan...........